Projekt UPSVR Zručnosti na trhu práce

Nerecyklujte mŕtvy inzerát

hladate ludi

Poznáme to všetci, zverejnili ste pracovnú ponuku.

Čakáte.

Sledujete štatistiky zobrazení.

Čakáte.

Názov ste sa snažili dať atraktívny. Reakcií je menej ako ste čakali.

Po určitej dobe strácate nádej a prikloníte sa k väčšinovému názoru, že „ľudia nie sú“.

A tak tajne dúfate, že ak zverejníte inzerát po nejakej dobe, stane sa zázrak.

Nestane.

Inzerát smrdí, pretože je mŕtvy.

Mŕtvy inzerát je taký, ktorý nefunguje. Pretože ak máte počty zobrazení znamená to, že vaši kandidáti ponuku čítali, no NEOSLOVILA ICH.


Ale vy namiesto toho, aby ste mŕtvy inzerát pochovali, zverejníte ho znovu. A možno zmeníte „aspoň názov“ 🙂

Namiesto toho, aby ste hľadali kde to drhne – zverejníte znovu mŕtvy inzerát.

Namiesto toho, aby ste si uvedomili že ste vošli do uličky, kde niekto nie je – zverejníte znovu mŕtvy inzerát.

Čo teda robiť?

  1. zahoďte to čo nefunguje,
  2. nájdite kde to viazne a
  3. poskladajte ponuku tak, aby ste oslovili tých, ktorí to čítali a nereagovali

Že neviete ako?

Príďte sa pozrieť ako hľadať možnosti a ako tvoriť príležitosti

v termíne od 14 do 16.júna 2023 na online webinári: https://form.simpleshop.cz/qa4W/?fbclid=IwAR0TCbdPIKTPt-2hWXKs-AdzCQA-GoAyalf-IojwBhcUPj2h6AMhkeRZvjY

Vaši kandidáti existujú, len ste zablúdili 🙂

Poďme to rozlúsknuť spolu,

Silvia

Vaše osobné údaje budú použité len pre účely vyriešenia vašej otázky. Zásady spracovania osobných údajov